Termeni si conditii

1. Activare cont

Conturile de gazduire se vor activa in maxim 24 de ore de la confirmarea platii. De obicei, dureaza pana intr-o ora. Datele de conectare la panoul de control al pachetului comandat, vor fi trimise pe mail.

 

2. Politica de continut

Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care:

  • incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi;
  • au continut de natura violenta;
  • au continut defaimator sau calomnios;
  • au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu;
  • contin virusi, cai troieni sau altele similare;
  • contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare;
  • promoveaza activitati ilegale in Romania, Europa sau USA;

 

3. Scripturi interzise

  • Scripturi pentru proxy, anonimizator;
  • Scripturi pentru IRC;
  • Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat;
  • Scripturi de flood sau hack
  • Torrent tracker, warez, hacking tools, root scan, exploits;
  • Chat room-uri care consuma excesiv resurse si chaturi WAP;
  • PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi;

Orice incercare de a aduce prejudicii serverelor sau clientilor este strict interzisa. Orice activitate care afecteaza buna functionare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limiteaza la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente si/sau de durata ) va fi considerata abuz si va fi apreciata ca o incercare de prejudiciere a celorlalti clienti colocati. Consulul maxim acceptat pentru siteuri este de 5 % CPU , 5% MEM si 1.5% MYSQL, iar procesele pot sa consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

 

4. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM), va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje, si se publica in toate mesajele procedura de dezabonare.

Clientul este singurul raspunzator de mesajele electronice (in general email) care se trimit din resursa alocata lui si poarta raspunderea cu privire la cine acceseaza contul sau cu parola acestuia in vederea trimiterii de mesaje electronice nesolicitate (SPAM).

Prestatorul va furniza toate informatiile solicitate de catre organele in drept cu privire la mesajele electronice nesolicitate numai pe baza de mandat si este de asemeni raspunzator pentru suspendarea conturilor de gazduire, pentru care exista reclamatii de SPAM, fara ramburs sau recalcularea sumei, pana la solutionarea problemei. In acest sens, prestatorul va emite o notificare scrisa sau electronica cu numar de inregistrare si eventual sursa si detaliile reclamatiei.

Fiecare cont de gazduire shared este limitat, astfel incat sa nu permita trimiterea a mai mult de 200 de email- uri intr-un interval de 60 de minute. Aceasta politica (restrictie) este necesara pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masiva de email-uri determina consumarea masiva a resurselor unui server, aceasta avand un impact negativ asupra calitatii serviciilor receptionate de clienti. Prima incalcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediata a contului de gazduire.

 

5. Responsabilitatea clientului

Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control facturare, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.

Clientul este responsabil de securizarea calculatoarelor de unde va accesa resursa alocata cu antivirusi, firewall, antispyware, etc, corespunzatori, cat si pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile.

De asemeni, clientul este pe deplin responsabil pentru toate materialele incarcate pe serverele furnizorului (texte, poze, filmari) si de calitatea acestora.

 

6. Raspundere limitata

Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de furnizor nu va putea depasi in nici un mod si in nici un caz suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator furnizorului.

 

7. Backup

Backup-urile pentru serviciile de gazduire shared si reseller sunt facute de catre noi periodic atat la fisiere , casute de email cat si la baza de date pe un server extern si sunt pastrate minim 5 zile.

Frecventa backup-urilor atomate efectuate de furnizor este:

  • conturile WH-1 (Websea Hosting 1) – saptamanal
  • conturile shared superioare – zilnic

Toti clientii au posibilitatea sa downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la optiunea Backup.

Clientii de VPS si Servere Dedicate nu beneficiaza de backup gratuit decat daca in oferta este inclus acest lucru, si in acest caz trebuie sa se asigure periodic ca serviciul de backup functioneaza corect pe severul administrat.

Furnizorul nu este responsabil in nici un mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre Cpanel.net

 

8. Mutarea de la alt furnizor

Websea Development asigura gratuit mutarea tuturor informatiilor gazduite la alt furnizor care foloseste CPanel. Nu garantam calitatea acestui transfer, pentru ca nu tine de noi de calitatea fisierelor downloadate de la alti funrizori, si cade in grija clientului de a verifica daca s-a mutat corect contul inainte de a schimba nameserverele. Daca ceva nu functioneaza cum trebuie dupa mutare, cade in responsabilitatea clientului de a remedia. In 99% din transferuri nu exista probleme, dar noi nu putem garanta asta.

 

9. Garantia Uptime

Serviciul oferit de Websea Development garanteaza un uptime mediu al serverelor de 98.5 % .

Sunt exceptii urmatoarele:

  • situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi:  razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale;
  • lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor;
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate noi
  • probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP

 

10. Programe care ruleaza in Background

Pentru conturile de gazduire shared, nu permitem utilizarea programelor care ruleaza in continuu in background. Permitem programelor sa opereze in background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera in background.

 

11. Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.

 

12. Instalari de servicii suplimentare

In cazul in care scriptul pe care doriti sa il folositi necesita activarea altor programe software pe server, Websea Development nu este obligat sa instaleze acele programe, mai ales in cazul in care considera ca activarea acestora ar influenta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. In acesta intra si modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.

Orice cerere de upgrade la cont ( spatiu / trafic / alt pachet ) se face prin email cu cel putin 24 ore inainte de modificare. Nu ne asumam nici o raspundere daca nu se face upgrade la cont si se termina traficul siteului sau spatiul. Clientul poate verifica in permanenta resursele alocate in panoul de control – Cpanel.

 

13. Notificari si anunturi

Ne rezervam dpretul sa trimitem notificari email sau sms cu privire la serviciile oferite, cat si cu privire la serviciile din partea tertilor care pot fi de ajutor clientului.

 

14. Facturare si termene de plata

Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor noastre in avans fata de perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Toate facturile proforme se vor trimite prin email. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata, in termen de 10 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.

Clientii care doresc inchiderea unui cont de gazduire sau al oricarui serviciu achizionta trebuie sa trimita o notificare pe email sau fax cu cel putin 5 zile inainte de data scadenta, altfel factura emisa va trebui achitata pentru minim o luna.
Preturile afisate in Euro sunt calculate in RON la cursul BNR din data emiterii facturii, conform legislatiei toate facturile si platile sunt procesate in RON.

Sistemul va notifica clientii cu privire la emiterea facturilor proforme, prin sms si email catre persoanele de contact, cat si la apropierea datei scadente si la depasirea acesteia, iar serviciile neachitate in termen de 15 zile, dupa data scadenta a facturii proforme, ar putea fi suspendate fara o notificare prealabila, iar dupa o perioada de 30 de zile de la suspendare contul de hosting ar putea fi sters de pe server.

In cazul in care se depasesc 45 de zile de neplata si contul este sters de pe server, clientul poate cerere repunerea siteului dintr-un backup mai vechi; in cazul in care acest lucru va fi posibil se va taxa cu suma de 25EUR, calculata in LEI la cursul BNR din ziua cererii clientului, acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea siteului.

 

15. Inregistrarea domeniilor .RO

Momentan domeniile inregistrate pe perioada numita “pe viata” au o perioada de valabilitate nelimitata atata timp cat ROTLD nu va introduce o taxa anuala. Aceste domenii .ro se inregistreaza in serviciul WHOIS pe datele clientului din comanda.

Toate inregistrarile de domenii .RO se supun regulior de inregistrare stabilite de catre ROTLD si se gasesc la linkurile de mai jos:

 

 

16. Modificari

Ne rezervam dreptul de a face adaugiri, anulari sau modificari in Termeni si Conditii, pachetele de gazduire, preturi si site oricand, informarea facandu-se prin intermediul siteului, email, sms sau panourile de control ale clientilor.